חמי געש

אודות חמי געש

המתנה המושלמת- Gift Card לחמי געש! כאן תוכלו לבחור כל חבילה שתרצו, לעצב Gift Card אישי ומפנק, ולשלוח אותו למייל או ל-SMS של יקיריכם, מיידית או בשליחה מתוזמנת.

במרכז הארץ, 12 דק' מתל אביב ובמרחק נסיעה קצר מכל מקום נמצא אתר המרחצאות, הספא הנופש והבילוי "מרחצאות געש". האתר חולש על 18 דונם באווירה פסטוראלית, פתוחה, מדשאות מוריקות סביב, מרחבי דשא שלא נגמרים, מבחר גדול של בריכות מים, מסדרונות רחבים ומאווררים. מרחצאות געש הם עולם אקסקלוסיבי של פינוק לגוף ולנשמה. באתר מרחצאות מים תרמו מינרליים חמים הכוללות ארבע בריכות טבעיות עשירות במינרליים ובמלחים, שמעוצבות ומסוגננות בסטנדרטים אירופאיים ומכילות מים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמי ג'טים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה, מתחם סאונות, דושים של עיסוי מימי, מרכז טיפולים וספא, בריכת שחיה ובריכת פעוטות בעונת הקיץ, מסעדת "נוסטלגיה" (כשר) ובית קפה.

למימוש השובר יש לתאם הגעה מראש בטלפון 09-9529404. עם ההגעה לבית העסק יש להציג את קוד ה-Gift Card המלא באמצעות sms/ מייל/ דף מודפס. האתר פועל על פי התו הירוק ובכפוף להנחיות משרד הבריאות והנחיות הממשלה.יש לוודא ימי ושעות פעילות לפני ההגעה.

הכניסה לחמי געש תתאפשר לפי תנאי התו הירוק.



תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.