האתר הסודי לשמלות מסתובבות

אודות האתר הסודי לשמלות מסתובבות

המתנה המושלמת- Gift Card ל-אתר הסודי שמלה מסתובבת! כאן תוכלו לעצב Gift Card אישי ומפנק בכל סכום, ולשלוח אותו למייל או ל-SMS של יקיריכם, מיידית או בשליחה מתוזמנת

איזה כיף שאפשר ליהנות מהמתנה בלי לצאת מהבית ולקבל אותה עד לפתח הבית.  

על דבר אחד כולן מסכימות - כל הילדות אוהבות שמלות מסתובבות! אז אחרי מחקר ארוך והרבה נסיונות גילינו איך לייצר את השמלה המסתובבת המושלמת! השמלות שלנו גורמות לאושר גדול ואמהות רבות מספרות שהילדות לא מוכנות להוריד אותן, האתר הסודי כלל אינו מותג שמלות אלא מפעל לייצור אושר שמחה ומצב רוח מעולה אצל הלקוחות שלו! אל תספרי עלינו לחברות שלך! ככה רק לילדה שלך יהיו בגדים מיוחדים, בזמן ששאר הילדות לובשות את הבגדים הרגילים מהקניון! קניה מהנה !


למימוש השובר באתר יש לעבור לתשלום, להשלים את כל הפרטים לחיוב, בפרטי ההזמנה יש לבחור באפשרות תשלום בכרטיס אשראי או בשובר ביימי, ללחוץ על כפתור "שליחת הזמנה" ובעמוד התשלום עצמו ללחוץ על כפתור "ניצול שוברי BuyMe" ולהזין בשורת מספר השובראת קוד השובר ברצף ללא מקפים.לאחר הזנת הקוד, יש ללחוץ על "הוספת שובר" וסכום השובר יוצג וניתן יהיה לשלם באמצעותו. ניתן להוסיף גם פרטי כרטיס אשראי אם יש צורך להשלמת התשלום.משלוחים הם בכפוף למדיניות המשלוחים של בית העסק. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-3737117, בווטסאפ: 055-9983686, או במייל: the.secret.store.cs@gmail.com.



תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.