המלון הסקוטי

אודות המלון הסקוטי

המתנה המושלמת- Gift Card למלון הסקוטי! כאן תוכלו לבחור חבילה, לעצב Gift Card אישי ומפנק, ולשלוח אותו למייל או ל-SMS של יקיריכם, מיידית או בשליחה מתוזמנת

על שפת הכינרת מול הרי הגולן, משתרע המלון הסקוטי על פני 15 דונמים מרהיבים, במתחם היסטורי בן 120 שנה.
המלון המפואר הוקם ע"י הכנסייה הסקוטית במתחם ההיסטורי של בית החולים הסקוטי, ומשלב באופן ייחודי מבני בזלת מהמאה ה- 19, עם מלון מודרני וחדיש בסטנדרטים בינלאומיים. בתכנון המלון הושם דגש רב על שימור אופיו של המקום, תוך יצירת הרמוניה מלאה בין ישן וחדש, ואווירה המעניקה למתחם אווירת רוגע ומסתורין . עיצוב הפנים משלב בין אופיו ההיסטורי של המקום לבין הנוחות הנדרשת ממלון 5 כוכבים. הריהוט תוכנן ויוצר במיוחד בארץ, ביד אומן, תוך שילוב עם פריטי ריהוט ייחודיים שיובאו מסקוטלנד ואיטליה. צוות המלון מורכב מאנשי מקצוע מעולים בני כל הדתות, ויודע לתת את השירות הטוב ביותר, בכל רגע.
אווירה של רוגע, שקט ושלווה יחד עם מרחבים עטופי היסטוריה ומסתורין ושירות ברמה הגבוהה ביותר – הופכים את החופשה במלון הסקוטי לחוויית התרגעות מושלמת, ייחודית ויוצאת דופן, ברמה שלא הכרתם.
 

מימוש השובר על בסיס מקום פנוי ובתיאום מול מחלקת ההזמנות בטלפון 04-6710710. מסעדת המלון אינה כשרה. יש להציג את השובר בעת המימוש.

תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.