מוזיאון הילדים הישראלי

אודות מוזיאון הילדים הישראלי

המתנה המושלמת- Gift Card למוזיאון הילדים! כאן תוכלו לבחור חבילה, לעצב Gift Card אישי, ולשלוח אותו למייל או ל-SMS של יקיריכם.
כרטיס המתנה תקף לביקור באחד ממסלולי הפעילות של המוזיאון. בין התערוכות המובילות: דיאלוג בחשכה, דיאלוג עם הזמן, בגובה העיניים ועוד.

הביקור במסלולי המוזיאון הינו מסע חוויתי בלתי נשכח, במסגרתו יוצאים הילדים להרפתקאות דמיוניות מרתקות ובעלות ערך מוסף חינוכי. מסלולי הילדים במוזיאון הם בעצם סיפור, כשהילד מהווה דמות פעילה בעלילה. כאן מותר ואף רצוי לגעת במוצגים, לחוש אותם ואף להיכנס לתוכם. המסלולים עוסקים בנושאים של תחושות, מחשבות ורגשות וכן במחזוריות החיים. בניגוד למוזיאונים בדרך כלל, כאן מותר ואף רצוי לגעת במוצגים, לחוש אותם ואף להיכנס לתוכם. בין התערוכות והמסלולים המובילים במוזיאון: דיאלוג בחשיכה, הזמנה לשקט, דיאלוג עם הזמן, בגובה העיניים. בתום הביקור יוצא הילד עם לא מעט תובנות רגשיות וקוגניטיביות ולא פחות חשוב...עם חיוך גדול על פניו.


הסיורים מודרכים ולכן חובה לתאם כל ביקור מראש בטל' 03-6503000 או 9051* או באמצעות דוא"ל marketing@icmh.org.il. למימוש יש לציין בעת ההזמנה קוד Gift Card המופיע על גבי SMS/ מייל/ דף מודפס.



תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.