היכל התרבות - איירפורט סיטי

אודות היכל התרבות - איירפורט סיטי

המתנה המושלמת-גיפט קארד להיכל התרבות - איירפורט סיטי! כאן תוכלו לבחור כל חבילה שתרצו, לעצב גיפט קארד אישי ומפנק, ולשלוח אותו למייל או ל-SMS של יקיריכם, מיידית או בשליחה מתוזמנת.

היכל התרבות איירפורט-סיטי הינו מרכז תרבות חדש ומפואר הנמצא במתחם "איירפורט סיטי", בירת העסקים של ישראל, במרחק 10 דקות מתל אביב ופחות משעת נסיעה מירושלים ומחיפה. ההיכל, נבנה על פי סטנדרטים בינלאומיים והוא מכיל 718 מקומות ישיבה נוחים והוא אינו כולל יציע, כך שהוא משדר תחושה אינטימית למרות גודלו. מלבד הופעות תיאטרון, מותאם האולם מבחינה אקוסטית לקונצרטים ולהופעות מוזיקליות מגוונות. באי ההיכל נהנים מחנייה בשפע וללא עלות כספית למנויים וחנייה מסודרת לנכים. האולם כולו מונגש לנכים ובעלי מוגבלויות ומצויד במערכות שמע לכבדי שמיעה. מבוא הכניסה, הפואייה, הינו בשטח רחב ומכיל בית קפה עם עשרות מקומות ישיבה. מנויי ההיכל נהנים ממגוון רחב של סדרות מנויים הכוללות: סדרת תיאטרון למבוגרים עם מיטב הרפרטואר של תיאטראות ישראל, סדרת ערבי זמר, סדרת קונצרטים, סדרות לתיאטרון ילדים, הרצאות העשרה וידע, מופעי בידור, סטנד-אפ ועוד.


למימוש הגיפט קארד יש להתקשר למספר הטל': 03-7230000 ולציין מספר שובר. המימוש בתיאום מראש ובהתאם ללוח ההצגות המשתנות של היכל התרבות.

לא כולל מופעי אמרגן ומחזות זמר. שעות פתיחה: ימים א'-ה', 09:00-19:00, יום ו', 09:00-12:00.



תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.