דף הבית ויוינו - VIVINO רובע איטלקי בחיפה

ויוינו - VIVINO רובע איטלקי בחיפה

אודות ויוינו - VIVINO רובע איטלקי בחיפה

איזה כיף שאפשר ליהנות מהמתנה בלי לצאת מהבית ולקבל אותה עד לפתח הבית


עצמו את העיניים וחשבו על המקום שבו הייתם רוצים להיות ממש עכשיו. אותו המקום עם הנופים, הרומנטיקה, האוכל והאווירה הקסומה. כשהקמנו את VIVINO הרובע האיטלקי בחיפה הנחו אותנו בדיוק השאיפות האלה. המסע שלנו מציג תפריט של הרובע האיטלקי, המפגיש את המטבח האיטלקי הקלאסי עם המודרני. המקום נבנה מתוך המחשבה להתאים לכל אחד ואחת ולכל צורך, לארוחות עם חברים, לפגישות עבודה, לסעודות משפחתיות ולארוחות ערב רומנטיות במיוחד. גם את הקטנטנים שלכם לא שכחנו והקדשנו להם מתחם ג’ימבורי קטן ותפריט ילדים מגוון ובריא. 


המימוש תקף רק בויוינו חיפה. למימוש יש להציג מספר Gift Card מלא טרם ההזמנה באמצעות SMS/ מייל/ דף מודפס. לפרטים נוספים והזמנות: 04-8229454. 

למימוש אונליין יש להזמין משלוח דרך אתר בית העסק באופן הבא-

שימו לב, מימוש המתנה הוא במעמד התשלום בלחיצה על "הוספת כרטיס" ולא ניתן לממש את המתנה בשלב בחירת הפריטים או בחלונית "יש לך שובר". במידה ונפתחת חלונית "יש לך שובר", יש לסגור אותה ולהמשיך בהזמנה.

אז איך נהנים מהמתנה במשלוח?

אחרי שבחרתם את הפריטים שהכי עושים לכם טוב בלב, לוחצים על תשלום, ממלאים פרטים ומתקדמים ל-"המשך לפרטי תשלום". כשתגיעו לשם תפתח האפשרות ללחוץ על "הוספת כרטיס" וזה בדיוק המקום בו מזינים את הקוד של הגיפט קארד.

אזורי חלוקת המשלוחים הינם לפי מדיניות המשלוחים של בית העסק.



תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.