דף הבית מרכז יופי לה ויק Lavic

מרכז יופי לה ויק Lavic

אודות מרכז יופי לה ויק Lavic

לה ויק- מתחם יוקרתי עם אוירה ייחודית באיזור של מרכז בילויים נווה צדק ליד הים והמלונות עם מגוון אפשרויות במקום פועל בר מסוגנן ומתוחכם, המלווה בנוף פנטסטי לים ומעוצב כביסטרו צרפתי, הבר מגיש אוכל איכותי וטעם דמיוני, בירות משקאות אלכוהול וקוקטיילים קלאסיים.

Lavic Salon & Day Spa מכון יופי וספא יוקרתי במיוחד המתמחה בטיפולים מפנקים מכל הסוגים:

טיפולי ציפורניים מניקור, פדיקור, טיפולי הסרת שיער, טיפול אנטי אייג'ינג או הסרת שומן ו מיצוק הגוף, איפור עיצוב שיער כלות וערב, וטיפולי קוסמטיקה שונים לגוף ופנים.הטיפולים הפרא- רפואיים לעור היד והרגל.

סלון LAVIC - לאנשים שיודעים להעריך איכות, נוחות, מרחב אישי. המטפלים אצלנו מומחים בלבד!- וזהו ההבדל העיקרי שלנו מאחרים.  אנו משתמשים בתכשירים האיכותיים ביותר בעולם. 

מאז 2010, LAVIC קבע סטנדרט של מצוינות בטיפולי סלון מקצועיים. המחויבות שלנו לשירות לקוחות היא רמה מעלה. מגיע לך הטוב ביותר. אנו מזמינים אתכם לחוות מצוינות ואיכות. LAVIC מציגה שירות מלא עם מומחים לטיפוח שיער, סטייליסטים שעשו אבנטים הגדולים בעולם, בנוסף לצוות של מעצבי שיער מנוסים שלנו, אנו מציעים קו ציפורניים, עור הפנים, טיפוח גוף ומוצרי קוסמטיקה ברמה בינלאומית. אם אתם צריכים להסתפר מהר או שאתם רוצים להתפנק לזמן מה, אנו בטוחים שתיהנו מהנוחות והיוקרה של האווירה הייחודית 


למימוש הGift Card יש לתאם הגעה מראש בטלפון: 077-4322814. עם ההגעה למקום יש להציג מספר שובר באמצעות SMS/ מייל/ Gift Card מודפס.

תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.